Rešitve za upravljanje s podatki vam zagotavljajo varnost, sledljivost, nadzor nad revizijam ter nadzor na dostopom do podatkov. Z našim znanjem vam pomagamo pri izbiri prave rešitve, implementaciji, šolanju ter pomoči pri uporabi. Sistem za upravljanje s podatki temelji na produktih iz družine programskih rešitev za upravljanje s podatki Autodesk Vault.
Postopek vpeljave sistema za upravljanje s podatki
Postopek za vpeljavo sistema za upravljanje s podatki Autodesk Vault vsebuje naslednje faze:
- Analiza obstoječega stanja
Oceni se trenutno stanje in analizira obstoječ način upravljanja s podatki v podjetju. Popišejo se postopki ter določijo potrebe in zahtevane spremembe. - Predlog rešitve
Izberemo ustrezne produkte, podamo stroške programske opreme in stroške vpeljave sistema ter podpore, podamo zahteve glede strojne opreme ter navedemo časovni termin za izpeljavo projekta. - Implementacija sistema
Implementacija je sestavljena iz treh faz:
Namestitev programske opreme
Namestitev programske opreme na strežnik ter na kliente, nastavitev shem, pravil in pravic uporabnikov.
Šolanje
Šolanje se izvede na lokaciji podjetja. Namenjeno je tako administratorjem sistema kot tudi uporabnikom.
Vodenje pri začetku uporabe sistema
Poskrbimo za nemoten začetek dela z novim sistemom. Z našo pomočjo v Vault prenesete del obstoječih podatkov, inštruktor poskrbi, da na začetku dela z novim sistemom ne pride do napak ali zastoja v delu.
- Tehnična podpora
Po zagonu sistema skrbimo za nemoten potek dela z nudenjem tehnične pomoči administratorjem in uporabnikom.