Imate težave pri namestitvi ali uporabi programske opreme? Pokličite nas! Po vsej verjetnosti nam je vaša težava poznana in zanjo poznamo hitro rešitev. Prihranite čas in se raje posvetite svojemu delu, reševanje programskih težav pa prepustite nam.
Za tehnično pomoč pokličite 01 5830 100 ali pošljite zahtevek na podpora@basic.si
Dostop do tehnične pomoči
Tehnično pomoč nudimo strankam, ki imajo sklenjeno vzdrževalno pogodbo ali se odločijo za nakup tehnične pomoči po posameznem primeru.
Vzdrževalna pogodba vam omogoča enostavnen, hiter dostop do tehnične pomoči s strani podjetja Basic d.o.o. Če stranka nima sklenjene vzdrževalne pogodbe, pa se tehnična pomoč obračunava po posamičnem primeru.
Tehnično pomoč nudimo za programe AutoCAD LT, AutoCAD, AutoCAD Mechanical, Fusion 360 (z razširitvami), Autodesk Inventor (+ dodatki CAM, Nesting in Nastran), Simulation CFD in Autodesk Vault.
Tehnična pomoč se izvaja po telefonu, elekronski pošti ali preko oddaljenega dostopa do vaše delovne postaje. Rešitve vaših težav so prikazane nazorno s pomočjo slikovnega in video materiala.
- Letna vzdrževalna pogodba
Vzdrževalna pogodba vključuje pomoč pri namestitvi, ponovnih namestitvah, pridobitvah novih avtorizacijskih kod ali licenčnih datotek, pomoč pri ponovni aktivaciji, prenosu licenčne datoteke na nov strežnik in pomoč pri prenosu licenc med računalniki ter tehnično pomoč pri uporabi programov, za katere je sklenjena vzdrževalna pogodba.
- Tehnična pomoč po posameznem primeru
Posamezen primer je lahko ponovna namestitev, pridobitev nove avtorizacijske kode oz. licenčne datoteke ali tehnična pomoč pri uporabi programa (pomoč po telefonu, elekronski pošti ali pomoč na daljavo). Pomoč se izvede po prejemu naročilnice ali plačilu predračuna.
Kaj naj zahtevek za tehnično pomoč vsebuje?
Vsak zahtevek naj ima v vrstici Subject napisan kratek opis težave. V vsebini naj bo navedeno sledeče:
- ime in verzijo programa v katerem je prišlo do težave (npr.: AutoCAD 2022, Inventor 2022,...)
- natančen opis težave (kdaj in kako se pojavlja, morebitna sporočila, ki jih javi program, pogostost pojavljanja,...)
- priloženo datoteko, če je težava ponovljiva na določeni datoteki
- ime in priimek, ime podjetja in telefonska številka, na katero ste dosegljivi